Toimitusehdot

Voimassa 1.6.2015 alkaen

Ehdot päivitetty uuteen verkkokauppapohjaan 18.5.2017

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy MiGame Oy, Y-tunnus 2254874-7. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

 

Tilaaminen

Tuotteet voi tilata internetin välityksellä osoitteesta www.migame.fi.

Kaikki tilaukset vahvistetaan verkkosivulla tilauksen yhteydessä sekä sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Tilauksen tekemällä tilaajalle muodostuu maksuvelvoite tilatuista tuotteista.

 

Tilausvahvistus ja tilauksen maksaminen

Tilauksen voi maksaa tilauksen tekemisen yhteydessä verkkopankkien verkkomaksupainikkeilla (Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken), Visa, Visa Electron- tai MasterCard-korteilla tai e-mail ennakkolaskulla. Vaihtohtoisesti tilauksen voi tehdä Everyday- tai Joustoraha-laskulla, jolloin tuotteet voi maksaa laskulla ne vastaanotettuaan. Kaikki maksutapamme tilauksen laskutus mukaan lukien ovat täysin lisämaksuttomia, pois lukien Joustoraha-laskulla tilaaminen, jolloin Joustoraha veloittaa laskutusmaksun 4,90 euroa. Ostos, eikä ostoskori tule yllättämään sinua esimerkiksi laskutuslisällä tai luottokorttikomissiolla.

E-mail ennakkolasku valittaessa lähetämme tilauksen vahvistuttua sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

    • * tilauksen tiedot
      • * viitenumeron
      • * pankkitilinumeromme
      • * laskun loppusumman

Ennakkomaksulla tilattaessa tuotteet toimitetaan maksun saapuessa. Laskulla tilattaessa (Everyday- tai Joustoraha) tilauksen maksun voi suorittaa tilattujen tuotteiden vastaanottamisen jälkeen. Lähetämme sähköpostitse päivityksen kaikista muutoksista tilauksessa, mukaanlukien ilmoituksen maksun vastaanottamisesta tai hyväksytystä luottopäätöksestä sekä tuotteiden toimittamisesta.

 

Maksamisen turvallisuus

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Maksukaista (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4). Maksukaista on Finanssivalvonnan valvonnassa toimiva kotimainen maksulaitos. Maksamiseen siirrytään Maksukaistan verkkopalvelun kautta ja tiliotteella maksun saajana näkyy Paybyway Oy. Maksukaista välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin, ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Yrityksellämme ei ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Korttimaksamisessa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan.

 

Toimitusaika

Toimitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Välitöntä maksutapaa käytettäessä sekä laskulla tilattaessa varastotuotteiden toimitukset pyritään toteuttamaan aina samana arkipäivänä. E-mail ennakkolaskun vastaanottava pankkiyhteys on Helsingin OP-pankissa – muita pankkiyhteyksiä käytettäessä maksun vastaanottamisessa kuluu tällä maksutavalla 1-2 pankkipäivää.

kirjeiden sekä pakettien toimitusajan löydät postin sivuilta: www.posti.fi, jotka saattavat vaihdella paikkakunnan ja vuodenajan mukaan.

yleiset kuljetusajat varastolta  (varastolla olevat tuotteet)
Pikkupaketti 2-3 työpäivää seurantanumero
Kotipaketti Pääsääntöisesti 1 työpäivä seurantanumero
postipaketti noutovarasto 1-2 työpäivää seurantanumero
postipaketti päävarasto 3-5 työpäivää seurantanumero
economy-kirje 2-3 työpäivää ei seurantanumeroa
priority-kirje 1-2 työpäivää ei seurantanumeroa

Poikkeavista toimitusajoista ilmoitetaan aina kyseisen tuotteen tuotesivulla.

Toimitusaika latauskoodeissa

Tuotteet toimitetaan välittömästi sähköpostiin maksun kirjautumishetkellä. Välitöntä maksutapaa tilauksen yhteydessä käytettäessä (esim. verkkomaksupainike, maksu- tai luottokortti, tai lasku) tilaus toimitetaan välittömästi tilaustapahtuman päätteeksi. Tilaukset voi maksaa myös tilisiirrolla, mutta huomioithan, että tilisiirtomaksuissa on 1-2 pankkipäivän viive. Ehtona välittömälle toimitukselle on ostotapahtuman sijainti Suomessa tai vakioasiakkuus ulkomailta (ulkomaille latauskoodeja toimitettaessa joudumme tarkistamaan ostajan tiedot).

Suomen ulkopuolelta saapuvissa tilauksissa ja yli 500 euron tilauksissa on noin 24h tarkistusaika, jonka jälkeen koodi toimitetaan. Yritysasiakkailla on käytössä välitön toimitus.

Toimitustapa ja toimituskulut

Posti: Tilatut pienikokoiset tuotteet (1-2 peliä, pienet tarvikkeet) toimitetaan kirjeenä tai vaihtoehtoisesti pikkupakettina (valittavana ostoskorissa). Suurempien tilausten ja tuotteiden postitus hinnoitellaan painon mukaan. Tarkat toimitushinnat ilmoitetaan aina tuotteiden esittelysivulla, ostoskorissa sekä tilausvahvistussivulla ennen tilauksen lopullista vahvistamista.

Nouto: Kaikki tuotteet ovat myös noudettavissa. Tuotteiden noutopiste sijaitsee Helsingissä osoitteessa Arabiankatu 12 (00560-alue). Noutopiste on avoinna arkisin klo 9-16. Ilmoitamme tilauksen tekemisen jälkeen sähköpostitse, kun tilaus on noudettavissa – Helsingissä sijaitsevat varastotuotteet ovat noudettavissa aina jo samana päivänä.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia avaamattomia, käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Ilmoita palautuksesta aina sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@migame.fi. Liitä postitse toimitettavaan palautukseen saatekirjeellä vähintään seuraavat tiedot:

      • Nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
      • Pankkitilinumerosi tai maksamattoman tilauksen laskun viite
      • kopio MiGamen verkkokaupan tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

MiGame Oy
Arabiankatu 12
00560 Helsinki

Kun palautus on hyväksytty, tilauksen maksusuoritus palautetaan ilmoittamallesi tilille, tilauksen lasku perutaan tai käyttöösi toimitetaan niin sovittaessa korvaava tuote.

Virheellisesti palautetusta tuotteesta (esimerkiksi avattuna / käyttöönotettuna palautettu tuote) veloitamme 5 euron käsittelykulun sekä muut virheellisen palautuksen käsittelystä mahdollisesti aiheutuvat kustannukset. Jos tuote palautetaan palautusehtojen vastaisesti käyttöönoton jälkeen, asiakas vastaa tuotteen arvonalentumisesta tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen. Latauskoodituotteista saapuneita tilauksia ei voi peruuttaa eikä palauttaa latauskoodien kertaluontoisuuden vuoksi.

Jos tuote on palautettu palautusehtojen vastaisesti ja tuote halutaan tämän jälkeen uudestaan toimitukseen, veloitamme uudesta toimituksesta uuden postikulun. Tilausten palautuksen postimaksun tulee aina olla maksettu. Jos palautuksen postimaksu on maksamaton, joudumme vähentämään palautuksesta Postin maksamattoman palautuksen lunastuskulun sekä muut maksamattoman palautuksen lunastuksesta aiheutuvat kustannukset.

Tuotteiden takuu

Takuutilanteissa tulee ottaa yhteyttä MiGamen asiakaspalveluun tai suoraan tuotteen valmistajaan. Annamme asiakaspalvelustamme erilliset ohjeet takuutuotteen palauttamiseen. Virheellisestä takuupalautuksesta veloitamme käsittelykulun (5e) ja muut käsittelystä aiheutuneet kulut.

MiGame oy ei voi vaikuttaa valmistajan antamaan takuuseen, joten kauppaa ei voi purkaa takuukäsittelyssä ollessaan. Takuu- ja käsittelyaika riippuu valmistajasta, joten MiGame oy ei ole vastuussa valmistajan tekemistä toimenpiteistä. Huomioithan, että kuitti (tilausvahvistus) on takuutodistus. Lisätietoa takuun myöntäjistä saat takuu sivulta.

Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa takuuseen liittyvissä ongelmatilanteissa ja pyrkii ratkaisemaan ongelmat asiakkaan hyödyksi.

Eriteltyjä ehtoja takuusta:

Uudet tuotteet: Tuotteiden takuu määräytyy tuotteen valmistajan takuuehtojen mukaisesti. Poikkeavista takuuehdoista ilmoitetaan tuotesivulla.

Käytetyt tuotteet: Käytetyillä tuotteilla on toimivuustakuu (14 vuorokautta) luovutuskunnossaan.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa, viallisten tuotteiden osalta, yhteystiedot tilauksen peruuttamiseksi sekä reklamaation toimittamiseksi

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut, asiakkaalle on toimitettu väärä tuote tai asiakkaalla on muu tilaukseen liittyvä reklamaatio, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen asiakaspalvelu@migame.fi, puhelimitse asiakaspalvelullemme tai postitse alla olevaan yrityksen rekisteröityyn osoitteeseen. Samoja yhteystietoja voi käyttää tilauksen peruuttamiseksi ennen, kuin tilauksen toimituspäivän on vahvistunut. Peruutuksen tai reklamaation voi tehdä myös yhteydenottolomaketta käyttäen. Jos teet peruutuksen postitse, voit käyttää peruutuksen tekemiseen peruuttamislomaketta.

Tilauksen tekemisen jälkeen voit halutessasi asioida asiakaspalvelumme kanssa myös maksuttoman puhelinnumeron välityksellä. Saat maksuttoman puhelinnumeron käyttöösi yhteydenottolomakkeen täyttämällä.

MiGame Oy
Arabiankatu 12
00560 Helsinki

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos lähetys on vioittunut postin käsittelyssä, kannattaa toimituksesta tehdä myös reklamaatio postiin. Rikkoitumistapaukset käsitellään tapauskohtaisesti asiakaspalvelumme toimesta.

Toimittavalla yrityksellä on lakisääteinen virhevastuu toimitetusta tuotteesta. Tarvittaessa mahdolliset riitatilanteet voi viedä kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

 

Latauskoodien virhevastuu

Kaikilla tuotteilla on toimivuustakuu. Jos latauskoodi ei toimi, latauksen yhteydessä tulevasta virheestä tulee toimittaa kuvakaappaus MiGame.fi:n asiakaspalvelulle. Kuvassa tulee näkyä virheilmoitus sekä syötetty koodi. Ilman kuvakaappausta virhettä ei voi todeta ja koodia ei voi reklamoida.

Virheellisen tuotteen käsittely tehdään 48h kuluessa ja virheellinen koodi korvataan uudella. Seuraavissa tapauksissa toimimatonta koodia ei voi korvata. A) Koodi on mennyt käytetyksi asiakkaan virheen takia. Virhe luokitellaan esimerkiksi koodin virheelliseksi aktivoinniksi tai koodin luovuttamista toiselle henkilölle. B) Koodin virheestä ei ole ilmoitettu viikon kuluessa. C) Asiakas on käyttänyt koodin.

Jos koodi lopettaa toimimisen kesken käytön, yhteys tulee ottaa tuotteen valmistajaan. Emme vastaa asiakkaan aiheuttamasta koodin mitätöimisestä esimerkiksi verkkopeleissä (esim. häiriökäytös peliä pelattaessa).

Latauskoodien peruuttaminen ja palautus

Tilausta ei voi peruuttaa tilauksen tekemisen jälkeen, koska koodit toimitetaan välittömästi tilauksen tekemisen yhteydessä. Jos koodi on varastovirheen tai muun järjestelmävirheen vuoksi jäänyt toimittamatta, asiakkaalla on peruutusoikeus tilaukseen. Koodit ovat kertakäyttöisiä, joten jo toimitettua tilausta ei voi peruuttaa. Peruutusoikeus ei myöskään synny, jos koodi on saapunut väärään sähköpostikansioon, esimerkiksi sähköpostin roskapostikansioon. Virhetilanteessa yhteys tulee ottaa suoraan migame.fi:n asiakaspalveluun asiakaspalvelu@migame.fi. Tilattu koodi voidaan tarvittaessa toimittaa uudestaan asiakaspalvelun toimesta.

Osa MiGame.fi sivulla olevista tuotteet ovat latauskoodeja, lisenssejä tai DLC-koodeja, joiden tuotetietoihin asiakkaan tulee tutustua ennen tilauksen tekemistä ja ostopäätöstä. Tuotteen toimituksen jälkeen tilausta ei voi peruuttaa. Asiakkaan katsotaan tilauksen jälkeen ymmärtäneen tuotteeseen kirjatut tuotetiedot.

Ennakkojulkaisut ja oikeus peruutukseen

Ilmoitetut julkaisupäivät ja ennakkohinnat ovat maahantuojien arvioita ja saattavat muuttua. MiGame.fi ei vastaa viivästyneiden toimitusaikojen tai kuljetuksen aiheuttamista välillisistä haitoista (force major). Pidätämme oikeuden peruuttaa tilauksen tuotteen saatavuusongelmien vuoksi. Varaamme oikeuden myös teknisistä ja inhimillisistä virheistä johtuvien hintojen korjauksiin ja tarkistuksiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muutoksiin toimitusehdoissa.

MiGame Oy käsittelee kaikki asiakastiedot luottamuksellisesti.

Rekisteriseloste

Henkilötietolain 10 §:n mukainen rekisteriseloste. Tarkennettu 1.1.2011.

1. REKISTERINPITÄJÄ
MiGame Oy
Arabiankatu 12
00560 Helsinki
Puh. 0600-302 302 (1,98e / min)
asiakaspalvelu@migame.fi

2. REKISTERIASIOISTA VASTAAVA OSASTO
MiGame Oy
Asiakaspalvelu
asiakaspalvelu@migame.fi

3. REKISTERIN NIMI
MiGame Oy:n asiakasrekisteri.

4. HENKILÖTIETOJEN KÄSITTELYN TARKOITUS
Asiakastietojen ylläpito asiakassuhteiden hoitoa ja palveluiden kehittämistä varten.

5. REKISTERIN TIETOSISÄLTÖ
Uuden asiakassuhteen aloittamiseksi tarvittavat tiedot: nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Internetsivuilla palveluiden yhteydessä kerättävät tiedot ilmenevät aina kyseessä olevasta kaavakkeesta.

6. SÄÄNNÖNMUKAISET TIETOLÄHTEET
Asiakkaan uuden asiakassuhteen aloittamisen yhteydessä ilmoittamat tiedot tai myöhemmin muutoksen yhteydessä saadut tiedot ja Internetsivuilla palveluiden käytön yhteydessä ilmoitetut tiedot.

7. SÄÄNNÖNMUKAISET TIETOJEN LUOVUTUKSET JA TIETOJEN SIIRTO EU:N TAI EUROOPAN TALOUSALUEEN ULKOPUOLELLE
Tietoja ei luovuteta EU:n eikä ETA:n ulkopuolelle. Tietoja ei luovuteta yhteisomistuksessa olevien yhtiöiden ulkopuolelle, pois lukien viranomaistahot laissa määritellyin perustein.

8. REKISTERIN SUOJAUKSEN PERIAATTEET
A. Manuaalinen aineisto
Manuaalista aineistoa ei ole.
B. ATK:lle tallennetut tiedot
Tiedot käsitellään luottamuksellisesti eikä niihin pääse käsiksi yrityksen ulkopuoliset yksityishenkilöt/tahot.